Förbud

God morgon.. eller snarare god eftermiddag kanske. Vaknade iofs inte nu men har fortfarande inte hunnit göra nått -haha- typiskt. Ska rycka upp mig så jag hinner göra något idag och inte bara ha myror i brallan. Ska hoppa in i duschen, göra mig iordning, äta frukost och sen in till stan för att uträtta några ärenden. Får se om jag hinner med en solning också.. Sen blir det att hämta upp mitt hjärta för en fika i grannstaden. Vi har verkligen hittat ett jätte mysigt, nytt fik där som vi testar för fullt nu ;) älskar när man hittar nya fik.

Hade gärna tagit mig en shopping runda också när man ändå åker till Trollhättan sen men Icke! jag har fortfarande shoppingförbud och har haft det i 2 månader nu.. Jag dööööör! Trodde verkligen inte det skulle vara såhär svårt att sluta spendera pengarna.. Jag skrev ju igår att jag ville ha en ny bil, ny dator och ny mobil men det stoppar verkligen inte där. Jag vill köpa en hel bunt med nya skor, nya jeans, nya linnen, nya tröjor, en eller flera nya bikinis, nya kjolar, ny klänningar, ny jacka och listan kan göras låååång.. tro mig. Det kliar i fingrarna som aldrig förr men måste hålla mig en månad till ... Sen kanske jag kan börja shoppa loss igen haha! Fast man märker ju verkligen hur mycket man spenderar på onödiga saker. . Ja jobbigt är det iaf.. Det kan jag verkligen säga.. usch :( Synd om mig nu !

Men men nog om det. Nu måste jag lägga på ett kol här så jag hinner med det som ska hinnas med under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0