första april

April April din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill!

Nu är det redan 1 april och det ligger fortfarande snö på backen.... fy faan för det säger jag bara.. Jag vill ha en snöfri gata nu och massa sol och massa blommor och fina träd som slår ut. Åh vad jag längtar tills allt blir så grönt och fint och man kan gå utan jacka ute.. myyyyyyys!
Mest av allt längtar jag nog tills man får sitta och mysa i solen, kanske ta en fika eller bara kramas och mysa. Fy bubblan vad sånt är gott. Det är livet det :)
Värme. Ge mig värme. Sol! NU tack.

förra årets vårbild utanför våran lägenhet..  vilken skillnad..

Till helgen är det iaf påsk. Ska bli en mysig helg det med. En lugn helg. Bror min kommer ner ifrån Stockholm redan imorgon och stannar hela helgen ut :) Hur glad blir man inte då. Massa! Så snart får jag väl åka upp och hälsa på han lite igen. Kanske ta en o annan sväng om på stan :)

Men nu är vi inte där än och jag borde verkligen hoppa till sängen snart. Börjar bli lite trötter efter en heldag med fläng hit och dit :) En annan dag imorgon också, jobb står på schemat sen kramkalas med min bror :)
nattigott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0