Fredags mys

OJ! Vaknade upp och var riktigt riktigt hes.. Kunde knappt få fram ett pip, så det var tur att jag var ledig från jobbet idag kan jag säga.. Hade blivit lite jobbigt att prata med kunderna annars haha ! Men lite varmt honungsvatten ska nog göra susen hoppas jag.

Igår hade jag en jätte mysig dag hela dagen.
Började dagen med en ordentlig frukost; gröt. För att sedan jobba lite.

Efter jobbet åkte jag raka vägen till Vargön och hem till Sandra. Det var dags för Fredagsmys. Och åååh vad det blev fredagsmys med god mat och sjukt god efterrätt :) Mums. Sånt gillar Bea hehe!
Till middag blev det Bakad potatis, sjömansbiff, fetaost-sallad och vitlökssmör. Och tro mig.. Det var Vitlök i det smöret.. -puh- haha men nu lär vi väl inte bli sjuka på ett tag iaf ;) Efterrätten var inget mindre än marängsviss!
Jag fick en Bautaportion men Mmm så gott det var!

Efter middag och efterrätt så blev vi liggandes i soffan, knappt rörliga. Kollade klart på Smala Sussie som gick på SVT1 och åkte sedan ut på lite äventyr. Körde på lite fulla folk för att sedan i stort sett bryta ihop av skratt runt 3 på nattten... Människor i den här lilla hålan är så fruktansvärt nojiga så jag finner inga ord! HAHA! Skoj var det iaf. Klockan 4 låg jag i sängen och var redo att stänga ögonlocken för en god natts sömn. :)

Idag är en annan dag, lördag dessutom så får väl se vad den har att komma med. Har tänkt att åka in till stan och ta en kaffe tillsammans med sötnöten Jonathan som jag inte träffat på massa länge :( Så det ska bli mysigt. Sen vet jag inte om jag skulle ut till överby tillsammans med Sandra... (??) hmm.. Men klockan börjar ju änna bli lite mycket nu.. eller?

Nä ska ta och äta upp min frukost och dricka upp mitt honungsvatten och hoppas på att rösten återvänder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0