Happy Land!

Nu är det äntligen klart. Jag ska på dejt med Tim Burton och Alice i underlandet på Onsdag!!! WIE är så glad. Biljetterna är betalda och klara och bara ligger och väntar på mig och Niclas! Åh vad jag längtat tills på onsdag nu bara för det! Blir galen. Vill se den nu, idag, NU! Men den som väntar på något gott :)

Platserna i mitten var alla upptagna. Typiskt.. Hade helst velat ha mitten mitten med större ben utrymme ^^ men icke sa nicke... får bli en annan gång... NU är jag bara glad att jag fick en relativt bra biljett :) Näst längst bak, nääästan mitten.. Det får duga. Och 3D! Både jag och Niclas är ju 3D-oskulder så det ska bli spännande att gå på. Får väl se om vi spyr efter bion eller inte haha XD
Sen får vi väl se vad vi ska göra under dagen.. Om vi åker till Gbg tidigare och strosar runt eller om vi bara ska gå på bion.. Det märker vi då :)
Nu är jag bara lycklig !!!

Kommentarer
Postat av: jennifers

den där filmen måste jag se!:D

2010-03-06 @ 14:10:17 // URL: http://sameoldjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0