Hard

Faan! hatar att vara fast här!! Visst jag ska väl inte klaga på mitt liv så, det är ok. Det finns dom som har det värre än mig. Men jag vill ha mer.. Jag vill inte leva mitt liv här. Jag vill se mig om. Jag vill uppleva olika saker. Jag vill träffa nya människor. Jag vill resa....
Det finns många drömmar som aldrig kommer att besannas och det gör ont. Att känna att man verkligen inte har råd att unna sig en dröm är faan förjävligt.. Hatart! Det spelar ingen roll hur mycket jag drar in på eller lägger undan eller vad som, det ska alltid komma något i väg som sveper undan benen på en, varje gång.. varför? Skit skit skit.. Jag vill ju gärna komma utanför Europa innan jag fyller 50 eller ramlar av pinnen.. fa-an!





Listan på ställen jag vill besöka kan göras oändligt lång.. Men för att komma någonstans så måste man ha ett kapital som för tillfället inte existerar i min värld. Så jävla tråkigt. Att leva så ekonomiskt begränsat kan verkligen ta kol på en.. men men.. Tänkte försöka hinna att plöja igenom Europa också en liten snabbis :) Kanske redan i sommar? Bara för att se sig omkring lite..

Men nu har klockan sprungit iväg bra mycket, så nu är det dags för mig att lägga huvudet på kudden och drömma mig bort i drömmarnas land där allt är möjligt...

Just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0