Jag hjärtar Tim Burton


Har precis varit och sett på underbara Alice i underlandet på Bergakungen här i Göteborg. Såg den i 3D och allt. Det var ju helt klart ett Måste! Jag går som på små rosa moln just nu. Tim burton, som för övrigt är en av mina absoluta favorit regissörer/producenter, har förvandlat en underbar barnsaga till något helt fantastikt. Färgerna, skådespelarna, allt.. Magiskt!!
Man kanske skulle gå och se den igen innan den slutar gå på bio.. Det är ju faktiskt inte en omöjlighet :)




Kommentarer
Postat av: Vinnie

Jag måste se den! Blev skit glad när jag hörde att den skulle komma på film och har längtat som fan! Värt förväntningarna? Verkar så iallafall... behövdes 3Dn? Minns att jag tyckte att Avatar hade varit minst lika bra utan...

2010-03-11 @ 11:11:25 // URL: http://vinnipinni.blogg.seT

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0