Köp-Stop!

Vilken dag.. Har verkligen fått pröva min shopping-nerv idag.. -puh- Har ju som sagt satt "shopping"-förbud på mig när det kommer till kläder och skor pga att jag ska spara pengarna till lite roligare saker. Förbudet kommer iofs bara räcka fram till Maj så efter det ska jag köpa massa nya fina sommar kläder :)
Så idag iallafall... Fikade med gummorna Catta & Sandra en stund, åt lite frukost, drack kaffe och tjötade. Efter fika stunden blev det att jag och Sandra åkte ut till Köpcentrat.. INTE BRA egentligen. Det var riiiktigt jobbigt måste jag erkänna... Den butiken vi fastnade längst i var nog faktiskt DinSko.. Satt och prövade skor i en timme kändes det som, kollade på dom och drömde sig bort.. Hittade verkligen hur många skor som helst som hade passat sååå bra hemma hos mig men ICKE.. Jag får inte.. och det kliar så i mina fingrar men jag tycker ändå jag var duktig som inte köpte med mig några skor trots suget :) eller hur? haha!

Dagens i-landsproblem för mig just nu.. Mitt shopping begär.. usch. Men efter maj... Den som väntar på något gott sägs det ju.... Får bara bita ihop och stå ut. Det är ju trots allt inte så lång tid... (försöker intala mig själv)

Nä nu får det bli mat sen en film innan det är dags att sova.. trött redan nu.. hmm

Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill också!

2010-03-11 @ 20:34:11 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0