kris

Fan Fan Fan säger jag bara!
Denna tillvaron ger mig verkligen magsår och hjärtklappning.. Jag hatar att behöva leva på mindre än existensminimum varenda jävla månad.. Denna månaden vet jag verkligen inte hur jag ska få saker o ting att gå runt.. Att ha mer utgifter än inkomster är inte direkt rogivande.. faan faan faan! Jag får verkligen ångest. Vad ska man behöva göra för att ha råd att betala sina räkningar utan problem..?! Det räcker ju tydligen inte att jobba..
Jag orkar inte mer och vet inte vad jag ska ta mig till. skit nu fick jag sagt det också och lättat lite på hjärtat..

nu ska jag nog försöka sova bort mina bekymer en liten stund..

xoxo

Kommentarer
Postat av: djustd

ajdå! hoppas d ordnar sig, du kanske borde kräva högre lön eller byta jobb? sånt e riktigt svårt...

2010-03-31 @ 00:25:15 // URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0