Lika som Bär?


Visst är Clint Eastwood och Ronan Keating väldigt lika..?
Dom har iaf väldigt snarlika drag. Jag är säkert inte den första som lagt märke till detta och säkert inte den sista heller. Men men.. Är ju ingen dålig sak att vara lik en legend som Clint Eastwood direkt. Han är en stor man nu och kommer förmodligen fortsätta vara stor även efter sin död.
Satte på Ztv direkt när jag vaknade och Boyzones video var på och såg då stora likheter.. Undra förresten om den låten handlar om deras förlorade medlem..? Ni vet han som dog förra året. hmm.. Jag blev faktiskt lite paff att dom fortfarande gjorde musik överhuvudtaget. Själv trodde jag att bandet Boyzone hade lagt av för längesen, men där ser man vad man inte hänger med i pojkbandssvängen.. -haha-

Tycker ändå jag vaknade rätt så tidigt idag med tanke på när jag somnade igår.. aj aj aj.. varför dessa sena nätter? Tiden går fort när man har roligt helt enkelt :)
Men såg att det var en del som hade ringt mig imorse.. eller a allt från klockan 6-11 typ haha. Men det är tidig morgon för mig när jag går och lägger mig klockan 05.. Undra vad dom vill när dom ringer så tidigt..? hmm Aja..
Nu skriker magen efter mat så nu får det snart bli frukost känner jag.. rostat bröd och te låter som en bra idé :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Riktigt fin blogg! :)

2010-03-07 @ 21:19:06 // URL: http://juliabsfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0