Soraya M.

Har haft en riktigt slappar-söndag idag med mycket film och mycket vila. Gott gott. Nu känns det som att man är redo för ännu en vecka. Blev en hel del filmer idag bla The Stoning of Soraya M som bygger på en verklighetsbaserad händelse i Iran. Fy fa-an säger jag bara.. Hatet inom mig är så starkt nu så tror inte ens jag vågar skriva de saker jag tänker på här på bloggen för då kommer jag bli kallad både det ena och det andra.. Men fy faan för att sånt här kan få hålla på. Vilka jävla sjuka jävlar. Hoppas dom brinner i helvetet och dör en riktigt plågsam död jävla svin..

~ så nu fick jag ur mig lite ilska också. Men jag kan verkligen säga att ilskan är fruktansvärt svår att hålla tillbaka under denna film. En film jag rekomenderar att alla ser. Kvinnor stenas till döds än idag pga "dåligt islamskt uppförande" i många länder. Man blir äcklad.. vad faan är det för jävla påhittad skit då. Jävla as! Är det något jag verkligen inte tål så är det religösa mans svin som tror sig vara en högre stående varelse än kvinnan. Kalla mig vad ni vill men det som pågår mestadels inom islam är inte OK! Man blir äcklad!

Men iaf.. nu kom jag in på något som var lite mer personligt..
Får ni chansen att se den så gör det!! Verkligen en film som berör..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0