Sunny Saturday!

Det blev lite kass uppdatering igår men jag hade verkligen inte tid på hela dagen.
Hade verkligen en super mysig/skruvad/rolig-dag med Sandra igår men den historien kan vi ta en annan dag. Nu är det lördag och en underbar dag med strålande solsken. Man blir på så himla bra humör så fort solen tittar fram. Konstigt det där.. Tänk då vad glad och sprallig jag skulle vart året om om jag bodde på ett ställe där det finns sol, sandstränder och palmer året om :) ååh drömmer mig bort till fjärran länder...

Nåja, måste springa iväg till jobbet nu så kanske jag får någon minut över sen igen :)

Annars får ni ha en kanon lördag och missa nu inte Finalen i melodifestivalen. Detta året kan vi väl skicka något bra som representerar sverige... -suck-

Kommentarer
Postat av: nina

sv; jo :) vad händer i helgen då?

2010-03-13 @ 11:29:33 // URL: http://niinalofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0