Synd om mig!

Hur kan en dag som börjar så bra sluta så dåligt?

Jag har gått och blivit totalt täppt i näsan. Kan varken andas eller prata. Bara nyser och snorar hela tiden. Riktigt synd om mig nu :( Hatar att vara förkyld. Så jävla irriterande. Det är bland det värsta. Man är fortfarande såpass "frisk" så man kan jobba men ändå såpass "sjuk" att man inte mår bra under dagen.. Man sitter liksom mitt emellan skulle man kunna säga. Jag menar, hur ofta sjukskriver man sig pga en förkylning då? Nä precis, det gör man inte. Inte jag iaf.. Men får se hur dagen går imorgon. Blir det värre under dagen får jag väl åka hem tidigare.. -suck-

(detta kanske man borde testa.. Någon som gjort en nässköljning? Är det obehagligt? Vart får man tag på sånna kannor? )
Har vart hemma hos mamma och myst lite idag. Fick mat, tvättat och sen the och semla. Mm så gott. Ibland behöver man allt komma till sin mamma och bli lite bortskämd. Speciellt när man inte är helt Ok.

Nu har jag krypit ner i sängen med min bultande huvudvärk och täppta näsa. Tänkte kolla på en film och sen sova. Sömn är bra har jag hört..
Filmen ikväll får nog bli luftslottet som sprängdes. Den sista delen.. Hoppas att den är lika bra och spännande som de andra 2 :)

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0