Vill Ha

Men Gosh! :O
Hur kunde klockan springa iväg och bli såhär mycket? Inte bra.. Har vänt på dynget ett bra tag nu och känner att nu får det vara nog. Måste vända tillbaka så man inte är så himla trött på dagarna. Jag hatar känslan av att en hel dag bara har försvunnit.. Hatar´t!

Så imorgon får jag väl tvinga upp mig lite tidigare än idag iaf. Ska fika med mitt hjärta imorgon igen. Vi har börjat bli riktigt duktiga på detta nu det senaste måste jag erkänna :) Mysigt värre. Saknar henne så. Får väl ta och åka upp och hälsa på snart igen, men det känns ju som om hon bor halvägs till karlstad ;) Men men lite får man offra hehe :)

åh, det är irriterande.. Jag måste köpa en massa nya saker.. En ny bil, ny dator, ny telefon.. eller a.. Jag kanske inte måste köpa en ny bil, ny dator eller ny telefon hahahh Men jag VILL.. Och det är jäkligt jobbigt när man inte riktigt har dom pengarna.. men snart så. Frågan är ju vad man ska köpa för bil..? Vilka märken är bra? Vilka ska man absolut inte köpa? (förutom saab då), ska jag ha automat eller stanna med manuel? Ja det är mycket som ska kluras ut innan man får till sitt rätta bilköp.. Får helt enkelt fortsätta kolla och spana runt efter min "nya" pärla :)
En ny dator måste jag nog ha egentligen. Den jag har nu är helt störd och lever sitt egna lilla liv, och ändå är den inte gammal..Kanske gammal i "data-år" men inte gammal för mig. Irriterande.. men en sån där liten laptop ligger iaf högt på listan så en sån får det nog bli. Perfekt att ta med sig överallt och tar ingen plats. Enda problemet är vilken färg man ska ha ;) svart? vit? röd?... Är nog mest inne på en vit faktiskt men får se..
 
och mobilen behöver jag ju egentligen inte köpa ny.. köpte ju ny i december men vill ha en till :) så man kan växla lite beroende på humör.. HAHA! (inte alls prylbög)

OJ nu spårade det ur lite väl här.. Pratar om allt mellan himmel och jord. Ögonlocken börjar bli tunga nu, Äntligen så får ta chansen och hoppa i säng och sova med en gång..
NattiPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0