Another day in Paradise

Vilket sjukt härligt väder man vaknade upp till idag. Gjorde en genast på så mycket bättre humör :) inte för att jag var på dåligt humör innan men ;) Vaknade ju upp  i stenungsund, låg och drog mig lite, kollade Fb, gjorde mig iordning och sen åkte mot vbg igen.. Hade hellre stannat men jag har några timmars jobb att göra idag bara innan det är helg för min del :D fredag-lördag-söndag = underbart!

Får se vad helgen har att komma med. Imorgon får det nog bli en tripp till Uddevalla iaf och kanske hälsa på lite folk men innan det ska jag nog ta och hinna med en fika med Petrus :) Var ett tag sen så det är väl på tiden nu känner jag. Kanske Anja och Sandra också? tjejer? Sen bär det nog av till s-sund på kvällen igen. mm mys!
Får se hur det blir idag. En solning efter jobbet låter iaf grymt lockande så det får det nog ta och bli. Kanske ska kasta in en vattenmassage också när jag ändå är där.. mm ja så får det bli :) Gottigt, då kommer jag vara som en ny person till helgen - perfa!

Nu vankas det snart jobb iaf - just a nother day in paradise

Puss på er !

Kommentarer
Postat av: Anja

Låter som en toppen ide gumman :) Ska klippa mig 10.15 imorgon och köra en solning tänkte jag ;) Men vi hörs ikväll <3

2010-05-06 @ 13:17:23 // URL: http://anjahallqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0