Åsk-dags

God morgon alla söta läsare. Eller God Lunch får jag väl säga efter att en vän påpekade mitt sena "god morgon" haha! Hoppas ni har sovit gott. Det har jag gjort iaf. Sovit som en liten baby. Är så himla mycket godare att sova bredvid någon. Konstigt vad fort kroppen vänjer sig egentligen..

Vaknade iaf upp till ännu en varm dag, men grå. Disig idag med.. Eller här iaf, hemma i Vbg var det tydligen sol så det är ju bra det iaf. Då vet jag att jag kommer åka åt rätt håll sen ;) Men det är sån där klibbig värme nu, nästan som att det vore åska i luften... Åh hoppas hoppas hoppas. Jag vara älskar åskan :) så himla mysigt. Helst av allt ska man ju ha någon att avnjuta den med också men man kan inte få allt här i livet som sagt :)

Nä dags att göra sig iordning kanske. Snart kommer förhoppningsvis plutt hem så vi hinner pussas lite innan jag åker mot Vänersborg igen. Tråk men så är det, plikten kallar och vi syns ju imorgon igen. Inte så långt.

åååååååååååååååååh måste verkligen ha en uppdatering till min telefooooon! Suck.. Sonyericsson?? hoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0