Morgonpigg

God Morgon kära läsare! :)
Känner att jag chockar mig själv lite idag med tanke på vad klockan är ;) Har iofs varit vaken ett tag nu.. Klockan stod på 07.32 när jag slog upp mina ögon idag. Kunde verkligen inte sova mer.. Och att somna om var inte det lättaste när man ser solen stråla som aldrig förr utanför fönstret.. Mmm. Då är det bara hoppa upp och se glad ut :) Är iaf utvilad så känner inte att jag behöver sova något mer. Nu kanske jag kan hinna med lite innan Anja ringer och ska "väcka" mig ^^

Eftersom det är så fint väder idag så blir det definitivt en ute dag idag. Det har jag bestämt. Anja kommer in till mig runt 10-11 tiden, då ska vi vara lite seriösa till en början och åka till arbetsförnedringen och få lite saker gjort sen kan vi njuta av dagen :) Är väl iaf inplanerat att fika med 2 goingar senare så får se när det blir.
Nuu kurrar min mage väldigt högt så nu är det nog dags för frukost framför vakna med the voice innan jag gör något annat :)

Hoppas ni får en underbar solig dag idag goingar!

bjuder på en gammal bild idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0