Orange

God Morgon världen!
Vet inte riktigt hur detta gick till men jag är orange i håret igen.. pust-suck och stöööön! Protesterar ljudligt mot mitt jävla helvete till hår! Sandra var en ängel som stod och slet och hjälpte mig med håret igår. Ljusade upp det, mörkade ner det och slingade det... Innan slingorna var det väl ändå någorlunda bra men sen blev det oranget igen.. Faan att det ska vara så jävla svårt då! Blir så less på skiten.
Så alla där ute. Har ni funderingar på att färga håret Rött.. TÄNK OM EN GÅNG EXTRA innan. För det är banne mig inte det lättaste att få ur, det ska gudarna veta.. och även mitt hår.... NU är det inte fagert.. skit skit skit skit skit! Känner för att gråta en skvätt men vad hjälper det.. Jag visste ju vad jag gav mig in på och visste hur det kunde bli. Så nu ska jag gör EN sista färgning/toning i askblond sen får det vara. Sen får jag låta solen bleka upp resten så jag överhuvudtaget har något hår kvar i sommar.. -suck- måste nog klippa bort en hel del nu också *gråter floder* så löshår lär ju köpas! Ska allt försöka fixa fram lite kort så ni får se vad jag pratar om också :) Men inte nu. Har inte riktigt tid just nu.

Ska slänga i mig lite frukost, sätta på ansiktet och sen ut och möta upp mamma för lite buisness ;)

puss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0