Pollen-pills

Gosh vad jag är trött asså! Helt sjukt. Men idag slog det mig vad det kunde vara som gör mig så trött och slö hela tiden.. Chefen min var det som kläckte det. Det måste vara mina tabletter. Mina allergitabletter..  Kollade upp det och Självklart ! Det är ju dom jag tar varje morgon och sen blir sjuuukt hängig.. Så tråkigt bara. Vad ska man göra nu då..? Antingen får jag vara slö, trött, hängig och seg eller få världens allergichock..  hmm.. Roliga val..

VS

Nåja, inte mycket att göra åt. Ska testa imorgon o inte ta tabletten och se om det är bättre. Blir det kaos får jag ta en då men men.. Kanske kan hålla mig :)
NU ska jag duka av efter maten lite här sen lägga mig på soffan och glo en film.. Får se vilken det blir. Imorgon är en annan dag och då ska jag vara PIGG ! Oh yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0