Shopping till håret

Blev lite shopping idag med.. Har nog inte ens berättat att jag shoppat andra saker kom jag på men men :) idag fick det nästan bara bli massa hårprodukter. Måste börja ta hand om håret nu efter alla färgningar som slitit sönder mitt hår till tusen. Så nu blir det till att sköta sköta sköta fixa fixa fixa rädda rädda rädda som gäller!

Köpte en hårinpackning som tydligen ska vara bra. Sitter med den i nu så får se hur det blir när jag sköljer ur den sen.. Funderade på att köpa ett sånt där Leave-in balsam också men får ta det någon annan gång :) Någon som testat? Testar detta först iaf och ser om det är något att ha. Hair-repair låter ju ändå lite lovande.. well well time will tell.. Sedan köpte jag även ett värmeskydd som man sprayar på innan man tex fönar eller plattar håret. Är ju alltid bra att ha lite extra skydd. Speciellt nu när håret är så ömtåligt.. Så får börja använda sånt varje gång nu också.

Nä nu ska jag skölja ur detta jag sitter med nu så får vi se vad resultatet blir sen :) Hoppas på det bästa såklart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0