SL65

hihi äntligen! Vilken grej
*hemlighetsmakeri*

Kom precis hem och har slagit mig ner i soffan med dumburken i knät.. Är riktigt trött men det var samtidigt skönt att komma hem till min soffa, inte varit hemma än idag, eller inte varit hemma sen i lördags morse rättare sagt :P så det var rätt skönt att komma hem till sitt även om jag saknar min rasmus sjukt mycket redan.. Men snart så får jag krama på han igen :)

Satte på Tvn och hann kolla på dom sista minutrarna utav Fifth Gear på Tv8. Alltid lika roligt att kolla på och se om det är några nya bilar som faller en i smaken. Nu hann jag ju som sagt var bara se slutet och fick se att dom provkörde en Merca.. en SL65 med V8. Tycker den var heeeelt okej och blev nästan lite kär ;) Men den var tydligen inte så bra som dom hade hoppats på, föregångare SL55 var nästan bättre.. och SÅ ska det ju inte vara.. synd..
Men drömma får man ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0