tidsfördriv

sticker det så i ögonen?

Blev ingen direkt bra start på morgonen.. vaknade och skulle sätta på datorn.. det tog en timme att ens komma in i dumburken! åååh vad irriterande så nu får det baske mig bli en ny. Nu skiter jag i detta och sen blåser jag rent hela denna så jag har två fungerande datorer sen.. Mm bra bra. En man kan ha hemma o en man kan ta med sig.

Sitter och väntar på att Niclas ska få för sig att vakna.. Han ska hjälpa mig med mitt hår idag.. Färgar det ännu en gång så det kanske åtminstonde kan bli lite lite mer askigare än vad det är nu.. oranget är liksom inte min färg :S
Men har han inte vaknat inom en halvtimme så får jag og ringa och störa hihi! Måste ju hinna innan han börjar jobba och innan jag ska dra mig till stenungsund och min plutt. åh äntligen! :)

nä nu ska jag förbereda håret här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0