SkoOholic.. ??

En härlig, mysig dag är förbi.. Den blev lyckad trots regnet. Härligt det. Blev lite less där ett tag när solen försvann men men. Vad vore en svensk sommar utan regn.. ? hmm.. inte svensk iaf.
Började dagen med en lunch med min kära mor ute på köpcentrat. Självklart kom vi inte därifrån tomhänta heller för den delen. hehe Oops. Hittade tusentals saker (läs skor) som gärna hade fått följa med hem till mig men idag blev det bara ett par skor som min underbara mor köpte :) Ibland är jag för bortskämd ^^ Men det var välbehövligt, ett par vanliga vita tygskor fick det bli. Så himla gott att ha på sommaren. Mina jag köpte förra året gick sönder efter all användning så haha! Men nu har jag nya att slita ut i år. Gott det.

OMG ge mig nån.. snälla :) speciellt dom till Vänster.. jag är kär haha :)

Efter den lilla mamma-dotter-stunden så bar det av hem till Sandra där Anki, Fredrica och lilla Nellie också var. Strax efter mig kom även Anja, Hugo, Monkan och Rasmus. Det blev rena rama lekstugan där ett tag men riktigt mysigt var det. Barnen+anki lekte i regnet medans några av oss vuxna satt under ett torrt tak och drack kaffe :) Härligt det!

ååh hon är ju bara för söt gullungen! <3

Efter ett tag så åkte alla mammor och barn hem till sitt och kvar blev jag, men inga sura miner för det inte :) Efter en liten stund så fick vi ju ytterligare ett besök. Blev lite tjat och lite tv-tittande innan det var dags för mig att rulla hemmåt. Så nu ska jag bara vänta så att min plutt blir klar så vi hinner prata lite och säga God natt innan det är dags att krypa till kojs. Är ju ändå en "tidig" dag för mig imorgon. Får fin besök redan på morgonen. Det ni :) inte illa pinkat.

Sleep Tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0