L-M-R & GSR

Här kommer iaf lördagen i bilder.
L-M-R & GSR rockade loss lördagskvällen

On the way

Väl framme i Sollebrunn och hos L-M-R så mötte vi upp göllungarna från Stenungsund. Men min plutt var tyvärr inte med denna gången men roligt hade vi ändå ;) Härliga människor!



-HAHA-
Senare så drog vi oss från L-M-R för att kika vad GSR hade att erbjuda åt oss en lördag som denna :)





Hann bli några race och lite skoj att titta på innan grisbilen kom och förstörde allt det roliga som vanligt. Sjukt tråkigt att dom aldrig kan lämna dom ifred men men..


Tack och Hej!
Tack för en sjukt trevlig kväll gott folk! Kommer bli mer sådana härliga sena kvällar i sommar ;) Sen blev det vidare hem till Vänersborg, lämnade dom andra och sen åkte jag ner mot Stenugnsund och min plutt!
Har varit en riktigt lyckad och go helg.

Kommentarer
Postat av: Litet Kakmonster - Hanna

sv: Jah det kan jag förstå =) Vart jobbar du? XD

Ohå.. jo det är svårt det där med bilar. SJälv vet jag vilken jag vill ha XD

2010-05-24 @ 20:54:37 // URL: http://litetkakmonster.blogg.se/
Postat av: Litet Kakmonster - Hanna

sv: Jaha vad roligt!! :DKul att få ett jobb där.. :)



EN toyota Celica "mini mustang" som det kallas. Kommer inte ihåg årsmodellen nu men det är en äldre :) ser ut som en liten mustang.

2010-05-24 @ 22:57:49 // URL: http://litetkakmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0