Affärskvinna


Ja, det var ja det ;)
Har fått sålt lite prylar på tradera nu efter min stoooora garderobsrensning. Hade riktigt mycket skor, kläder, jackor, väskor och annat som bara låg där och som aldrig blev använda eller värre.. aldrig har används ;) Lapparna fanns kvar på vissa plagg men så kan det gå när man har 3 stora, djupa garderober. Det som ligger längst in ser man ju väldigt sällan haha! Men nu har jag iaf fått sålt lite saker så ska ta och pallra mig ner för att skicka iväg dom på posten här strax tänkte jag. :) Duktig kicka!

Har även varit nere på Banken och pratat om vår framtid :) Mycket som händer nu. Men det är inget annat än roligt, underbart och ja UNDERBART! :D Kan nog inte riktigt beskriva min lycka ordentligt här så ni får helt enkelt förstå ändå att jag snart spricker av lycka! Well well. Dags att pallra sig iväg så paketen kommer iväg idag. Då blir nog mina köpare glada :)

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0