Då var man påväg mot jobbet igen då. Känns...

img_0409 (MMS)

Då var man påväg mot jobbet igen då. Känns inte som jag gör något annat nu för tiden. Men det kommer bli gott i slutet av nästa månad ;) hehe.  Var ju som sagt på firmafest igår med jobbet. Var på Incontro i Gbg som är en italiensk pianobar/restaurang. Åt en liten köttbit med karl-johan svamp och någon körsbärssås. Verkar alltid vara som så att ju mer man betalar desto mindre mat får du på tallriken haha men men Riktigt gott var det iaf och stämningen var verkligen på topp, som vanligt med oss Dressmann folk :) vi lever lite som i en egen värld, vi är en enda stor familj med alla butiker. Känns rätt skönt faktiskt. Tror inte det är många andra stora kedjor som har det som vi. Lyckligt lottade kanske :)  Får se hur Evelyne mår när jag kommer fram till jobbet sen hehe. Jag åkte ändå hem tidigt för att orka upp idag ;) well well ha en trevlig första advent för det ska verkligen jag ha med god mat hos svärföräldrarna, mys och julpynt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0