Hemmafru

Det får faktiskt bli en sen middag idag *skäms skäms* Men älsklingen är i garaget och fixar färdigt sin bil som ska säljas så det är ju rätt viktigt. Man kan ju inte sälja en icke fungerande bil.. Eller ja, kan o kan kan man väl alltid men man får nog inte lika myket för den vid säljtillfället iaf, jaja ;)

Idag får det bli fiskbullar i dillsås och potatis till middag, Meen istället för morötterna så blir det rödbetor/lingon. Mums! Och till efterrätt så har jag köpt hem päronhalvor och grädde + att vi har massa glass i frysen! ;) HUR GOTT ÄR INTE DET DÅ på en skala! SÅ gott! Man kanske skulle hoppa över middagen och hoppa direkt på efterrätten idag istället ;) hehe! Det ska bli riktigt mumsigt! Längtar änna lite hihi

Jag förstår verkligen inte varför det är såå många som har det så svårt för just fiskbullar.. egentligen.  Det är ju bara fisk i dillsås och det ÄR ju gott :) Har tur som hittat mig en pojk som äter det jag äter :) För det mesta iaf.

Jaja nog om mitt babblande nu ;) Ska kika klart lite på TVn nu innan jag ska börja förbereda den sena middagen  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0