Idag smäller det!

Harry Potter och Dödsrelikerna Del 1 är det som gäller idag! Wihoo som jag längtat! Filmen börjar i eftermiddag men ska åka in till stan lite tidigare och möta upp Helene, så kanske vi hinner med en fika eller något innan filmen börjar :)
Ska snart ta mig en dusch i hopp om att jag kommer må bättre då.. Känner mig lite halvkass idag faktiskt, orolig mage och ont i hela kroppen MEN jag ska se Harry Potter! Har väntat alldeles för länge redan och vill inte missa det idag igen. Så det blir bara att åka in, men tror jag tar bilen så slipper vi ta tåget hem sen som tar låång tid.. SKönare att få komma hem direkt känner jag, Speciellt om jag ska må såhär ;)

Nedräkningen har börjat!!!!!






Kommer bli så spännande! !!!!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0