Incontro

Då var det äntligen dags! Dags för årets julbord med jobbet. Förra året hade dom hyrt gamla Ullevi i Göteborg för oss på Dressmann men i år var dom lite latare. Så i år blir det på den italienska restaurangen Incontro i Gbg.

Kommer nog bli bra detta med tror jag!  Sen vet jag att det väntar en bättre och större fest längre fram ;) hehe!
Måste iaf börja rulla in mot stan och jobbet redan vid 4 tiden. Så det är ju rätt snart. Ska möta upp mina kollegor på jobbet, sitta där och ta några öl innan och sen gå vidare till incontro och möta upp dom andra butikerna för en trevlig kväll :) Första året jag kommer dit med en annan butik.. Ska bli spännande :) kommer vara samma människor men kommer ändå vara annorlunda, sitta vid ett annat bord osv osv. :) Well well.. Är nog ingen större fara skulle jag tro hihi

Nä dags att röra på mig så jag inte ommer försent :) ha en underbar lördagskväll gott folk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0