Jag vill JULPYNTA!!!!!! Vill plocka upp lå...

img_0381 (MMS)

Jag vill JULPYNTA!!!!!! Vill plocka upp lådorna från förrådet och göra hela lägenheten julmysig :) varför är man så emot det? Jag får inte julpynta för min grinch till pojkvän. Eller a jag får inte sätta upp några tomtar, inte än iaf. Det är orättvisst :( hoppas han får dålig samvete om han läser detta så jag kan få pynta ändå ;) hihi annars gör jag det i smyg!! Sen vill jag hinna baka pepparkakor och dricka glögg med helene också! Pratade på det igår men nu börjar jag fundera på när jag ska hinna det?? Hmm om man nu ska ta det på en helg då vill säga.. Kommande helg ska jag på julbord med jobbet och jobba söndag, helgen efter det är det julbord med Rasmus jobb, helgen efter det är det jul på Liseberg + att Sandra kommer hem och helgen efter det är det ju typ jul!!!!  Nä det kommer allt en helg emellan där men den jobbar jag såklart.. Kommer ha fullt upp varje helg märker jag nu :O ojoj... Jösses sen är det nyår och sen vår och sen SOMMAR igen wihooo ! :) hehe Nä nu ska jag sluta pladdra och fortsätta lyssna på min julmusik i hörlurarna på bussen istället ;) mys!

Kommentarer
Postat av: Fotograf Malin Westman

Jag vill ockå julpynta, men det är ju inte riktigt dags än :( min sambo är inte heller så tokig i julpynt! hehe

2010-11-21 @ 17:55:50 // URL: http://fotografmalinwestman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0