Snöfall

Nä nu får jag skärpa mig med bloggandet.. fy skäms bea!


Det har ju snöat här i några dagar nu och alla har blivit så glada och lyckliga över att vi äntligen fått lite snö på västkusten.. alla blev glada utom jag! Jag hatar snö! Det är bara kallt, tungt och blött.. Man fryser och får ont i lederna. Bilar kanar av vägen, tågen ställs in, man kommer försent till jobbet och en hel drös med andra saker som INTE är bra med snö.. Visst, jag kan väl också tycka att det är mysigt om det är som på bilden eller om det snöar lite lätta stora flingor utomhus och man INTE behöver gå ut.. Fine! Då kan jag också tycka det är fint. Men den turen har vi aldrig i dom här delarna av sverige.. Här blir allt bara slask och grått....! Vad är det för fint med det??! Nä fy fasiken för snö. Ge mig sol och värme !
Men nu har det börjat regna så nu kommer förmodligen den mesta snön försvinna hehe ;) Inne i gbg är den redan helt borta. Så gott så!

Nä nu ska jag ta och börja göra mig iordning lite. Strax åka in till Göteborg och jobba i några timmar sen blir det hem och laga mat. Hade faktiskt lite sovmorgon idag så känner mig riktigt utvilad :) underbar känsla!

Nä dags att sätt fart. Ha en underbar torsdag allesammans!

Kommentarer
Postat av: Maria =)

Fin blogg du har =)

2010-11-11 @ 09:43:37 // URL: http://musicmaria.blogg.se/?tmp=10185439
Postat av: Sandra Dee

Du får ta en sista minuten ner till mig ;) Annars ska jag skicka en bild på söndag så får du väl låtsas hahahahahahaha ;)

2010-11-11 @ 10:32:03 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0