again and again

Då var det måndag igen då.. Ny vecka och nya tag som gäller..! Har iaf halva veckan uppbokad, sen får jag se vad som dyker upp.. Men på Onsdag ska jag in till Göteborg igen.. Håller tummarna för det bästa faktiskt. :)
Men nog om det, idag är det som gäller.. Känner mig fortfarande riktigt mör efter helgen, nästan värre idag än vad det var igår.. Inte bakfyllan nu utan mina ben och mina fötter.. ajajajaj! Känns som att jag har träningsverk i benen.. måste ha dansat rejält i lördags eller? haha! Ja ja kul hade vi iaf.

Nä nu ska jag stänga av den här jävla dumburken så jag får något gjort idag innan det är dags att sova igen ;)
höhö!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Jag röstar för en repris på i lördags... nån lördag :-)



2010-10-18 @ 13:13:51 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0