Äntligen Lördag!


Idag blir det Party! Kommer nog bli riktigt kalas! :) Har spenderat hela förmiddagen med Patricia och Virre. Jag och Virre hade i uppdrag att vara smakråd/personal shopper åt Patricia som har fyllt år! Vi fick henne att prova en massa massa kläder och hittade till slut det slutgiltiga. Blev riktigt snyggt! Så det ska hon ha på sig ikväll när vi går ut och gör baden osäkert ;) Efter en liten shoppingrunda fick det bli en skön fika i den härliga höstsolen. Ja, vi satt till och med ute ! Underbart! Hann med en sväng till systemet också och där hittade jag denna ölen

Sailor Beer. Vet inte om den är god, ljus eller mörk eller nått men var bara tvungen att köpa den för flaskans skull :) Super fin ju! Hur den smakar återstår att se sen ;)
Nä men nu ska jag se om jag kan försöka göra något åt min onda rygg som snart tar kol på mig.. :( Men lite höga klackar och alkohol borde ju göra susen senare.. då har jag säkert inte alls ont sen haha! Kanske blir värre tills imorgon dock men det är smällar man får ta ;)
Nä time for some make-up!

Ha en underbar Lördagskväll: För det kommer jag att ha! :D

Kommentarer
Postat av: Patricia

GRYMT trevlig förmiddag!!!



TACK!!!!!



Ses snart!!!

2010-10-16 @ 15:38:13 //
Postat av: Lovisa

skitfin bloggdesign! :o

2010-10-17 @ 14:34:54 // URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0