Back in town

Har precis bäddat ner mig under täcket och ska strax försöka somna. Ska upp om några timmar igen för att hämta mamma och sedan åka till göteborg en snabbis! Men det är inte så lätt att somna, inte när man är själv.. :( är nämligen en sväng i vänersborg idag och kanske imorgon, beror på. Men har haft lite saker att ta itu med här.. Nu längtar jag tills allt är klart! :) får berätta mer någon annan dag.. Men har haft en underbar dag här. Fått träffat massa guldklimpar! Först blev det frukost hos anja med henne och sandra, sen var det dags för en fika i stan med min ängel catta. Men innan det så hann jag faktiskt ut en sväng till mormor och morfar på en liten snabbkaffe. Och kvällen har jag spenderat hemma hos sandra med de bästa tjejerna. Hade en riktig tjejkväll med marängtårta, löshårs isättningn och desperate housewives! Älskade älskade vänner! Men nu ska jag ta och blunda och försöka sova. Får väl drömma om min älskling nu istället då när han inte är bredvid mig.. Natti gott gott folk!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0