Bland flyttkartonger och kärlek


Igår var jag uppe i Vänersborg. Skulle hinna med en del men känns som att jag hann ungefär hälften.. Typiskt. Jag hann iaf klippa mig, fixa in mina pengrar på banken, träffa mamma och packa ner hela köket! Senare på kvällen kom Älsklingen och Åke och hjälpte mig med alla lådor. Vilka pärlor dom är! Så nu är allt nedplockat och nedpackat.. Inte mycket kvar i lägenheten nu.. Min säng står kvar (ska säljas), några lampor och mammas nattduksbord.. Sen är det tomt tomt tomt.. Nu börjar det verkligen sjunka in.. När jag stod där i den näst intill tomma lägenheten igår så kröp sanningen sig på.. Jag ska flytta ifrån Vänersborg..Jag ska flytta till Stenungsund..Jag ska bli Sambo!! Och det har aldrig tidigare kännts så rätt. Jag älskar Rasmus av hela mitt hjärta och jag ser verkligen fram emot en lång och välfylld framtid ihop med honom! ♥ du och jag mot världen !

Men det är inte bara kärlek och lycka som rusar i mina tankar just nu. Det är mycket annat som måste fixas inför en flytt också. Uppsägning, besiktning, visning, uppsägning utav elabbonnemang och mycket mycket mer.. Men jag börjar bli lite av en expert nu med tanke på att jag har flyttat X antal gånger ;) hehe
Men allt sånt är nu fixat och nu återstår bara total tömning av lägenheten, flyttstäd och visning sen är jag fri.

Men nu ska jag tänka på lite annat nämligen frukost. Känns att det är dags nu. Får kanske bli en lunch istället ;) Hoppas ni får en bra dag trots regnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0