Heldag

Idag har jag spenderat i stort sett hela dagen i vänersborg. Fick träffat mina tjejer, inte alla :-( men några iaf. Så mitt behov blev iaf fall stillat lite men långt ifrån helt! Saknar mina vänner massor. Men tycker jag åker upp rätt ofta ändå... Well well.. Jag hann med en stund med mammi, boka klipptid (ÄNTLIGEN), fika med sandra, en snabbis till köpcentrat, en sväng hemma hos mamma och sist men inte minst en kvällskaffe hemma hos anja och lilla hugobus :) en mysig dag har det varit i det fina höstvädret. Nu är jag hemma igen , nyduschad och go. Så nu är det dags för mig att bädda ner mig i sängen och gosa med min sambo ;) tills jag somnar. Nattigott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0