Houston..

...we have a jacket-problem..
Oh yes . Jag blir galen! Dom säger ju att den kommande vinter ska bli ruggigt kall, den kallaste på flera flera år!  Så jag har bestämt mig för att satsa på en räjäl vinterjacka i år.. Förra året hade jag inte någon direkt bra vinterjacka om man säger så, det resulterade i att jag frös häcken av mig och DET tänker jag inte göra iår! Jag ser hellre ut som en stoor michellin-gubbe med en stor, varm jacka än å frysa. Så det så!
Men nu till problemet då...
Jag vet inte riktigt vilken jacka jag ska satsa på.. Dom är säkert varma allihopa men ändå.. Jag ska ha en super duper varm jacka och vilken är då bäst..? Väljer bland annat mellan dessa...


Everest 1.299:-                          Helly Hansen 1999:-

Peak Permormance 3.799:-                    Didriksons1913 1.499-

Svårt att lista ut att årets färg på min vinterjacka kommer bli svart va? hehe men funderade på en röd först men njea.... Svart passar till allt och är en mer långvarig färg så Svart får det bli!
Ska tvinga med mig älsklingen ut någon dag så han får vara smakråd när jag prövar jackor.. Så får vi helt enkelt se vilken det blir.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0