i brist på annat

Såg en killkompis status på Facebook och tyckte jag kunde roa mig lite med den nu och delar med mig av det här. Lite lätt uttråkad och rastlös, då får ni stå ut med sånt här ;) hehe
*****
Jag vill: Bada bubbelbad
Jag har: Brunt hår
Jag är rädd för: Bamse-spindlar :S
...
Jag är inte: Blond
Jag sjunger: Bäst ;)
Jag är: Bäst ;)
Ett djur som jag påminner om är: Boaorm ?
Modersmål: Belgiska...?
Jag älskar: Bästa Rasmus :)


Kopiera detta till din status och svara på frågorna... med ord som börjar på första bokstaven i ditt namn ICKE LÄTT
*****

Hehe ,  ni kan ju roa er på samma sätt om ni inte har något att göra framåt kvällen. Men nu ska iaf jag mysa ner mig och fortsätta kolla på 'Lite Sällskap' på kanal 5. haha vilka människor.. jösses..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0