jobbig känsla..

Fy faan vad jag är trött på denna tillvaron! Det är bara så jag vill lägga mig ner och grina ibland... MEN jag vet mycket väl att det inte hjälper så jag hoppar det... Jag vill ha ett jobb!!!!!!!! Jag hatar att bara gå hemma.. Man känner hur man tappar lusten mer och mer för varje dag som går.. Det blir jobbigt att göra den kraftansträningingen som behövs för att gå ut och söka upp jobben men jag VET att jag måste.. Jag vet mycket väl att jobben inte kommer serverade på ett silverfat... Inte till mig iaf.. Jag vet att jag måste ut och söka jobb, besöka butiker eller vad det nu är som krävs av mig bara för att få ett jobb... jag vet det! Men vart faan är min ork till detta!?!?!?! Jag pallar snart inte med mig själv längre! Hatar ett liv som detta, att bara sitta hemma utan varken jobb eller "inkomst".. Hatar att bara ligga i sängen.. Jag börjar hata mig själv för att jag göra det vissa dagar... Faan faan faan. Måste rycka upp mig. Måste få ett heltidsjobb!! och det är nu.... !

Måste peppa mig själv! Bea du kan det här för tusan.. Lyssna på vad Rasmus säger. DU är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0