Kvällsmys

Jag sitter här hemma i mitt nyblivna hem och försöker få upp värmen lite.. Har tänt lite levande ljus, dragit på mig en stickad kofta och burrat ner mig bland kuddar och filtar så snart borde ju tempraturen stiga en aning..

Är rent ut sagt vrålhungrig ! Har inte ätit så mycket idag, vilket är lite korkat om jag får säga det själv.. Fick knappt i mig någon frukost/lunch förut så det enda jag ätit idag är en pytte macka och ett halvt ägg.. hmm.. Förstår inte varför jag inte har någon matlust. irriterande minst sagt. jag gillar mat ! Men är iaf hungrig nu som sagt så ska väl ställa mig och göra något, vet inte vad än bara.. Väntar på älsklingens samtal också så jag vet om jag ska vänta på honom eller om jag ska äta själv.. Men helt ärligt så tror jag att han har glömt bort mig ;) haha! Han är rätt glömsk min stjärna till pöjk. Får ringa och påminna han lite tror jag heh.

Sen ska vi ta ett beslut också... om vad återstår att se.. Allt kan jag ju inte avslöja i bloggen med en gång ;) Eller hur.
Nä maaat stod det på schemat ja.

bjuder på 2 bilder från idag, ifrån ett regnigt stenungsund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0