Magi

OH det är verkligen denna bästa telefonen jag någonsin ägt! Tack Apple! ;)
Den har allt man kan önska sig och utan den känns jag nu naken. Hur kunde man någonsin klara sig utan en iPhone? Mm bra fråga :D Man har hela världen i sin hand!


Finns dock en hel del funktioner som jag inte lärt mig än så ska sätta mig ner någon dag med min underbara vän och så ska vi se vad vi kan lära av varandra ;) Sen finns det ju naturligtvis en uppsjö utav snygga skal att köpa till. Jag har redan 3 olika och mer kommer det nog att bli ;) Det både skyddar och gör den personlig. Perfekt! Sen kan det ju alltid vara roligt att matcha sin telefon till ex sina kläder eller skor ;) Typiskt tjejgrej va ? heh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0