Mitt Allt

Jag har världens bästa pojkvän!!!
Helt klart! Han kom hem med pizza, godis, dricka och massa annat! Hur underbart är inte det då? Han tar hand om mig nu när jag är lite sjuker :(

Han skämmer bort mig helt enkelt min älskade prins! Men nu överlever jag iaf tills han kommer hem igen.. Då blir det mys hela kvällen. Han hoppar en utekväll med jobbet och kommer hem och tar hand om mig istället. Min underbara! Kärlek! Fasiken vad jag älskar honom! Är så glad över att jag fick träffa min Rasmus och att det blev vi! Det bästa som någonsin har hänt mig! Vi är perfekta ihop helt enkelt.

Nu ska jag slänga på en film, mumsa i mig lite godis och invänta min andra hälft :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0