CopyCat

Jag har råkat ut för en CopyCat på Facebook.. Ifrån Irland också av alla ställen! Jag blev riktigt chockad. Fick ett mail ifrån en gammal klasskompis med en länk till personens sida och vad finner jag??!?? Jo "hennes" profilkort är ingen annan än JAG!!! ett kort jag har på min facebook sida dessutom.. JÖSSES! Vad är det för fel på folk egentligen? Är dom så fula att dom inte vågar lägga ut egna kort eller vad är det frågan om? Åh vad irriterande.. Kommer ju börja märka alla mina kort som hamnar på nätet hedanefter med en logga eller liknande.. VIlken puckobrud... OM det nu är en tjej vill säga. Man vet ju aldrig vad som döljer sig bakom skärmen... Läskigt :S



Gå in och kolla på en Eve O'Reilly på Facebook och se själva. Jag har självklart redan anmält detta till Facebook och hoppas dom gör något åt det!

Nä nu har jag fått avreagera mig liiite, dags att försöka sova lite innan klockan ringer igen.. Vilket känns som att den gör snart :( så natti natt på er!

Kommentarer
Postat av: Jilina.se

Fy så jäkla lågt gjort av denna person!! HOPPAS att kontot försvinner, för din skull.

Jag fattar inte varför man ens anv sig av andras bilder.. Världen/internet är inte så stort som man kan tro egentligen. Denne har nog inte räknat med att bli upptäckt.



Nä, förstår att du vill avreagera dig. Skulle jag också.



Jag råkade ju ut för liknande för en del år sedan på lunarstorm. Jag såg på lajv där helt plötsligt en bild på mig själv och jag vet att jag inte hade skickat ett lajv själv då.



Denna person skrev en massa skit i lajv och till folk. Låtsades vara jag.



Jag hade nog med skit som d var redan på lunarstorm, en tid fick jag massa hot och annat som inte var sådär jättekul precis.



Dom som snor bilder och anv som profilbild eller ja lägger upp i nåt album lr på en sida o låtsas vara dom på bilderna kan inte ha vidare till liv.



Jag håller tummarna på¨att det kommer att tas på allvar och att det fixar sig!

2010-09-24 @ 04:35:47 // URL: http://jilina.se
Postat av: Himmelohelvete

Fy va otrevligt=(

2010-09-24 @ 08:05:33 // URL: http://www.himmelohelvete.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0