åh det känns som varenda kotte har en iphone snart... får väl grina vidare över att jag iNTE har en och hoppas på att det kommer ramla in en braaa lön på mitt konto snart så jag också kan köpa mig en jäkla Iphone haha!



Vilken dag idag då. Lördag oh allt. Vart strålande väder och jag har vart inne större delen av dagen.. Inte OK!. Men jag har ju faktiskt jobbat så inte så konstigt egentligen. Tog en lite snabb fika efter jobbet iaf med anja och grabbarna. Då fick man ju iaf andas lite frisk luft i en timme eller så. Gott gott.
Sen väl hemma fick jag ju försöka vara lite duktig/ekonomisk och fixa massa matlådor så nu är det gjort inför nästa vecka. gott gott..och i skrivande stund sitter jag med lite färg i håret och hoppas på det bästa haha Men orkar man inte vänta på att få pengar över till frisören så får man helt enkelt ta saker o ting i egna händer, sen hur det blir är ju en helt annan femma ;)

Nä dags att tvätta ur, fixa iordning sig och åka tillbaka "hem" till stenungsund igen. Känns lustigt ändå att jag just nu tillbringar mer tid i stenungsund än i staden jag faktiskt bor i.. hmm :) men snart så..

✫✫✫

Kommentarer
Postat av: Niclas

Ja jag tog med abonnemang, förlängde mitt.. Kanske du med kan göra, eller nja är väl ganska nytt ditt kanske... Annars är ju enda chansen att köpa en, men då kan du ju nästan köpa en begagnad lika gärna.. dåligt batteri på jäklarna men finns massa saker man kan köpa för det...

2010-09-04 @ 22:51:56 // URL: http://niclasstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0