Fyra

Oh jösses amalia... Det är redan 1 september...! Kan inte förstå vart sommaren har tagit vägen. Det känns som att den började nyss ju.. Hmm fast ändå har man hunnit göra en del.. jaja.. NU får vi längta till sommaren 2011 istället. Då ska baskemig jag också rulla.. :D

Men idag är det inte bara 1 september för mig, det är en speciell dag .
Jag och älsklingen firar 4 månader som par. Oh vad tiden går fort.. Började träffa han i februari men det känns som att vi kännt varandra hela livet. Det är så det ska vara. Är så lycklig över att jag träffade min Rasmus! Nu har vi haft en underbar sommaren ihop och nu ser jag fram emot mysiga höstdagar i hans famn.
Du och Jag

kärlek

Kommentarer
Postat av: Helene

Grattis en dag för sent på eran dag :P hihi!

2010-09-02 @ 10:41:21 // URL: http://heleenee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0