Iphone

JAG VILL HA EN IPHONE

Att det ska vara så svårt... :( Hatar att jag var korkad och för snabb med mitt mobilköp i vintras. Hade kunnat lägga dom tusenlapparna på en iphone istället.. NU får jag snällt dras med en sketen Aino... URK! Vill inte!!!!
Måste komma på ett smart och bra sätt att få mig en iphone snart innan jag blir tokig ;) Antingen får jag skaffa mig ett heltids jobb så jag kan fixa det så eller så får jag ta mina bilpengar sen o köpa en löst.. hmm röstar helst på det första alternativet :)


Hade ni köpt en iphone på t.ex blocket?

Kommentarer
Postat av: Niclas

Jag själv har man ju beställt en iPhone 4 som kommer så fort tele2 har fått in dom i lager igen :P

2010-09-03 @ 19:51:30 // URL: http://niclasstahl.blogg.se/
Postat av: elin

jätte fin blogg (: ♥

älskar designen! :D



tävla om att bli 'dagens blogg' i mon blogg :D

2010-09-04 @ 17:39:31 // URL: http://elinlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0