Ledighet

Hade ju påbörjat min jobb vecka igår igen.. jobbade en dag och sen var jag ledig en enligt det nya schemat.. okej . gött det var ju verkligen en såkallad mjukstart haha! Bestämde mig för att åka ner till stenungsund och min älsk igår då och spendera min lediga dag här istället för i vbg.. Känns bättre på något sätt :) Men har däremot ingen som helst aning om vad jag ska hitta på.. Får väl se, borde egentligen få iväg alla min brev :) men först o främst kanske jag ska ta mig ut sängen ;) hehe..

Måste måste måste verkligen få ett nytt jobb nu. Stressen börjar krypa sig på känner jag och det gillar jag INTE! Därför ska jag nog ägna hela dagen åt att söka söka söka jobb.. Har bara jobb september ut, sen så var det slut på det roliga för min del.. Jag vet inte hur jag ska ta detta heller faktiskt om jag ska vara ärlig. Gillar mina arbetskollegor och vill verkligen inte lämna dom men samtidigt så känns det som att jag är redo att gå vidare till något annat.. hmm.. Har egentligen inget val nu med tanke på hur det ligger till. Så ett jobb i stenungsund eller runt göteborgstrakten hade varit väldigt välkomnande nu :D

Well well vi får väl se hur det går. Håller tummarna om ett speciellt jobb iaf ;)

Kommentarer
Postat av: Evelin

Lycka till med jobbsökandet!

2010-09-02 @ 20:52:20 // URL: http://evelinux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0