Lön = Shopping :)

Copycaten har fortfarande inte försvunnit... Jag hoppas att facebook kan börja arbeta lite snabbare.. För nu har jag även fått reda på att det inte bara slutade med att personen i fråga hade snott ett kort på mig för att ha som profilbild.. nej nej. Människan har fyllt alla sina album med kort enbart från/på mig!! jag blir galen!

__________________________________________________________________________________________

Men nog om det.. Igår var det ju löning, iaf för mig. Fick en rätt bra lön så jag kände att jag faktiskt kunde få unna mig både det ena och det andra ;) Så idag bar det av till köpcentrat i Uddevalla för att gå loss i butikerna! Hittade självklart sjukt mycket som alltid, men allt följde faktiskt inte med hem denna gången. Bra gjort där bea! :) Men det blev iaf ett par nya höst/vinterkängor, en ny halsduk, ny klocka och lite annat krims krams. Så det var ändå en rätt så lyckad shoppingrunda after all!

Så nu sitter jag faktiskt med mina nya skor på mig inomhus hehe. :) Men känner att jag måste gå in dom lite innan jag traskar ut med dom i höstrugget. Så passar på nu medans  jag tar mig en cider och väntar på att Nina ska komma och hämta upp mig för att vi sedan ska åka till pojkarna som har lagat mat åt oss.. (?!?) :O Ska bli väldigt spännande och se vad dom har fått ihop :) hehe! Men jag och Nina har iaf redan förberett oss lite på att vi kanske får ta oss en svängom till McDonalds senare för att få äta lite ;) hehe!

Nä dags att finslipa ansiktet lite så man är redo sen. Ha en underbar lördag nu gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0