påhopp påhitt påse

Politik alltså.. ja vad ska man säga.. Det är så himla roligt att prata med extremenister oavsett om dom är höger eller vänster. För så fort man börjar prata politik så blir dom så arga haha! Kan inte låta bli att småfnittra lite. Djävulen i mig som ploppar fram kanske hehe vad vet jag. Men det är ju oftast så, tycker man inte som dom så är man dum, okunnig och ska helst hålla sig utanför allt vad politik heter... Hmm haha! ok? Det var ju väldigt .. ja vad ska man säga.. Som det rödgröna blocket tex.. går inte dom ut med att man ska acceptera alla och bla bla bla... HAHAHA ursäkta men va? ni kanske ska börja med er själv då? Och nu menar jag självklart inte alla, vissa accepterar andras val och tankesätt utan att bli arga osv men vissa klarar verkligen inte av det. hihi. Jaja, nog med det.
Acceptera mitt val så accepterar jag ditt! :)

Idag är det äntligen Lördag! Som jag har längtat!!! eller a, både och.. det innebär ju faktiskt att det snart är måndag o en ny arbetsvecka med ytterligare massa politikjobb .. well well.. ska bli skoj att få träffa både gamla som nya ansikten men kommer sakna min plutt så sjukt mycket.. 2 veckor i vbg.. puh ja jag får försöka stå ut oich ägna så mycket tid jag bara orkar och kan åt mina underbara vänner ♥
Men nu ska jag ägna min tid åt lördagen. Dags att hoppa in i en dusch och göra sig iordning inför kvällen. Idag blir det födelsedagsparty för Kristian. Skoj Skoj. :) Ha en trevlig lördag allesammans!

Kommentarer
Postat av: PHOTONERDEN

Politik är tråkigt :(

2010-09-19 @ 21:39:33 // URL: http://photonerden.blogg.se/
Postat av: julia

vilken fin blogg :) !

2010-09-19 @ 21:48:35 // URL: http://juliaadavidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0