Same shit, different city

Oj oj.. Det blev visst lite utgång igår hehe. Härligt! :)satt ett gott gäng hemma hos oss först. Drack några öl och hade det trevligt. Jag och grabbarna. Känns som jag är tillbaka några år i tiden då jag i stort sett bara hade killkompisar. Men inte klagar jag för det. Mina tjejer finns där, kanske inte alltid vid min sida men alltid med mig. Så jag överlever gott och väl! Utgången var väl trevlig fram till en viss tid. Det spelar tydligen ingen roll vilken stad man går ut i. Allt är tydligen samma skrot och korn. Men vi gick hem tidigare så var det bra med det! Idag blir det däremot lugna puckar. Är just nu påväg till HiFi-mässan i göteborg med älsk och hans bror. Ska bli roligt att se vad det är för nytt på marknaden. Kanske finns någon stor tv som jag kan önska mig i julklapp ;) hehe! Någon som ska dit kanske? Nä nu får jag vara lite social här i bilen innan vi kommer fram! :) ha en skön söndag allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0