SE vs Apple

Sedär ja... Det jag för några år sedan sa att jag aldrig skulle göra har jag precis gjort.. Jag har övergett SonyEricsson och gått och blivit en apple-torsk! Oh Yes! Förlåt mig SE men när ni börjar levera så sjukt kassa telefoner så får ni skylla er själva!

Well well. Med apple menar jag ju då självklart en iPhone, VAD annars liksom! :D NU är den beställd allt tack vare min snälla kompis Christian åke Toker :) SÅ nu har jag den hemma i brevlådan om några veckor.. Fast får nog vänta längre ändå, brukar ju vara så med den nya iPhone 4 har jag hört. Sjuka väntetider men jag måste ju ändå vara lite prio 1 tycker jag haha! Ja, vi får väl se när den kommer helt enkelt. Men har jag klarat mig hela livet utan en iphone klarar jag nog några veckor till skulle jag tro ;) Men självklart längtar jag, känner mig som ett barn på julafton just nu. hihi :)

Nä nu ska jag ta hand om min tvätt här och slänga in ännu en maskin, kanske ska göra lite mat också när man ändå är igång.. smart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0